biblioteket ;)

Jag sitter på biblioteket i Norrköping jag och ida väntar på buss hem. Vi har gått på stan idag ;) Jag har bara köpt present till anton typ en månad försent men ingen av felicia och jag har hunnit vara i stan :P Lite kul men ja nu ska han få den iallfall. Ida och jag har haft as kul ! Blää luktar gräs ! HAHA, bara ida fattar.
Skolan var helt okej profilen va sådär hade ingen lust idag men som tuuur är så är ju therese tillbaka och det känns skönt ! Hon hjälper mej så bra :D puss på henne ;)

Bussen går om typ en kvart så vi ska nog gå snart tror jag hihi, sen hem och typ göra inget tror jag blir nog lite andra avenyn som vanligt ,jaa jag är nörd jag vet ! :P Jag och Ida har skrattt alot idag kan man säga :) Felicia och jag hade typ damp imorse på engleskan haha fan va kul det va ! Puss <3

Vi får se om jag orkar blogga senare ikväll sen men vi hörs !


pussss ! / julia

Kommentarer
Postat av: idde :D

HAHA :D Luktar gräs! <3

så kul, puss på dej och dagen! <3<3

2010-04-29 @ 18:33:41
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0