braa dag !

Matchen mot Norsholm gick bra tyckte jag jag var nöjd med det jag gjorde :)

Vi vann ju :D 1-0!  Emma stog i mål första halvlek duktig va hon ,jag stog andra det gick väl rätt bra , I slutet tog jag en boll eller va man ska säga fick den i huvet jag tror fan jag svimma ett tag för jag kommer inte ihåg hur jag kom ner till marken helt plötsligt låg jag där glömde bort var jag va först men sen piggna jag till okej det måste ha sett kul ut :P Men jaa det gick ju bra ändå.

Gick hem och duscha när jag kom ut ur duschan satt tydligen olle och Anton i mitt rum haha :P fast jag gick inte in för mamma hann säga det haha xd  Men jaa jag va med Anton olle och Felicia denna kväll skitkul va det fast jag har ont i huvet och ryggen ! Haha Rolig dag kan man säga så puss på den ! Messar lite med Älskling nu :D Fast jag ska nog börja fixa mej för kvällen nu .

 

puusssss / Julia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0