eftermiddagen

Hehe när jag satt vid datan så messa emil att han skulle komma till mej han hade missat bussen haha xd  Vi kolla lite på andra avenyn sen försökte han lära mej att spela piano haha gick inte alls ! hahahaahaha, Jaa sen gick han ut till en annan buss , han hade missat den också haha ! Jao sen gick han typ 20 minuter tidigare, haha jag gick ut skulle till lennon och sebbe så stog Emil fortfarande vid buss hållplatsen ! Sen berätta han att cp bussen inte öppna dörrarna ? Så han fick följa med mej till sebbe och lennon vid basketplanen ,vi körde 21:an haha först så gick det väldigt bra jag hade 18 och de andra hade mindre men sen förstörde jag för sebbe den kom framför mej så jag råka stoppa den xd Så jao 10 minus hehe så jag kom trea xd Lennon Etta Sebbe två jag trea och Emil fyra ha ja det av kul fast jag fick as ont i handen ? ;o fortfarnde ont..... Ska väl snacka med Felicia på skype hehe blir nice ;)

kanske en hiss och diss sen ;)

Puss ! / julia


såååå himla fina brillor (eller inte) mammas gamla 80 tals brillor:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0