Glad påsk !

Kvällen igår blev bra ! Vi åt gott och satt och snacka lite ,sen kolla vi på sommaren med göran och efter det så somna nästan alla xd

Jag vakna typ vid nio men låg kvar till halv tio. Har ätit frukost och snart måste jag gå moch fixa mej vi ska gå på stan snart ;) Gå och kolla lite . Jag har inte tagit några bilder här ? Det brukar jag göra jaa det här är ju sista gången vi är i Per och deras lägenhet ,de ska flytta till en annan.
JAG GLÖMDE ! Maria, Danne och Moa fick ju barn igår ! Moa fick en lillebror och Danne och maria en liten son ^^ Jag tyckte han var jättesöt ! Grattis till dom måste man ju säga ! Nu är det båttom ! :P

Puss och kram ! / Julia

 Är typ beroende av låten jag tycker den är väldigt bra ! Så lyssna ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0