hmm ?

Vi gör om Hiss och Dissen lite eller jag kan göra en helt ny xd


Hiss :
1. VÄDRET IDAG AS SKÖNT !
2. Olle för han är så himla rolig och underbar min bror <3
3. Fotboll ! Älskart livet asså.


Diss:
1. Att skolan börjar det enda roliga är att man får träffa vännerna, det kommer bli pinsamt att träffa albin och David xd
2.De dagar inget går bra blir så himla arg!
3Att Ida ska vara magsjuk saknar henne ! <3


Dagens låt : Du som tog mitt hjärta - Patrik Isaksson , Sarah dawn finer. Jätte bra !



Pussssss ! / julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw vad gullig då är lillasyster! <3

kommer imorn vettu (99,9% säker hoppas jag) =D <3

saknar dig med!

Puss <33

2010-04-12 @ 11:35:02
Postat av: Idis :D

Oj, glömde skriva namn och det ^^

2010-04-12 @ 11:35:36
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0