igååår !

Förlåt jag orka verkligen inte skriva igår ! Men jag Emma Felicia och Olle följde med Anton hem. Vi gjorde typ ingenting ! Den här dagen var helt konstig xd Jag åkte hem med kvart över fyra bussen för jag trodde att bivia skulle komma ,men det skulle hon inte xd Men Olle kom till Blacka jag träffa honom, vi mötte felicia. Sen kom frida ,de missa bussen dom skulle till Norsholm så dom fick vänta vi gick till konsum där träfffa vi Sabina :D Haha frida och Felicia åkte till Norsholm Vi tre som var kvar gick mot tvätten . Vi stanna vid busshållplatsen för sabina skulle hem. Vi stod och snacka massa . Sen åkte hon med bussen och olle och jag blev kvar. Vi försökte hitta nån att va med hitta ingen ! Så vi ringde felicia och frida dom skulle typ åka tillbaka till blacka. Så vi satt och vänta på dom ,vi frös utav bara helvete ! Sen när dom typ kom så skulle olle och jag hem xd Haha konstig dag :P

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0