igårkväll och idag :)

felicia och jag hade verkligen kul igår :P Eftersom David och Albin tydligen inte skulle va med oss så ringde vi Olle :D Han kom och sen kom Anton M med sina kompisar ja det va ju Olles kompisar med xd Haha jaa det va skitkul iallfall . Vi trosa runt till massa olika ställen Sen gick vi till Anitas och när vi satt där kom Otto och sabina och jag snackar lite med dom sen gick vi till Folkets Dom skulle trixa typ hoppa och sånt med sina cyklar xd Haha vi gick runt massa sen till Park dom skulle hoppa och shiet sen skulle Anton Sebbe och Tobbe åka hem så det blev Olle jag och felicia kvar. Vi gjorde typ inget haha när jag och felicia skulle hem så Kom felicia Jonsson xd så hon och olle va sen ;) Haha jaa jag och felicia garva väldigt mycket tycker jag xd

Idag så var vi as trötta haha vi sa att vi skulle vakna vid nio men vi vakna halv elva haha as skönt :D
Vi kolla på Andra Avenyn på datan för att vi kom på att vi hade missat det xd Åt en macka till det och drack lite oboy. Fixa oss lite spela kort och felicia hade över energi för fan haha crazy är hon :P
Sen åt vi och hon skulle till stallet så hon tog på sej och vi gick till busshållplatesen jag vänta med henne och medans vi stopd där hörde vi några röster vi kände igen ;) Olle Anton Tobbe och Sebbe vare haha vi snacka i typ två sek sen åkte dom :P Bussen kom och jag gick hem :) Jag ska kolla på massa film idag bara och inte säga så mycket :)

Pussss ! / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0