jao kväll ?

Gick på träningen haha det var kul ! När vi spela liten match så var det svårt att va koncenterad och det va lite jobbig "/ Jaja sån är jag. Det kommer nog att gå bra på matchen tror jag ändå . Fast det kommer bli så himla pinsamt massa ska ju komma och kolla ;o hehe . efter träningen gick jag hem duscha och bytte kläder sen åkte pappa.

Då vart det jag Hampus och oskar kvar jag satt vid datan ett tag sen blev jag hungrig så vi laga mat. Åt sen satte jag mej vid datan igen. Felicia och Frida ringde jag träffa dom. När jag öppna dörren för att gå ut så stod dom, där och skrämde livet ur mej typ ! Vi gick till tvätten och där va sötaste älskling :D Hehe fast jag sa bara hej sen gick vi för att leta efter Vickan och Valle. Haha dom är ju lite roliga dom två.

Satt och snacka massa gick ut ett par gånger....
Haha när vickan och Valle skulle åka hem så hällde Valle ut cola i Vickans hår det va lite kul fast synd om henne :P

Nu sitter jag här Hemma och ska väl typ sätta på en film eller nått kolla runt lite .


puss / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0