kooort dah

Jag var skiiiiiiit trött imorse så jag gick inte upp förrän typ 5 över sju xd haha fixa mej och massa. Åkte till skolan skjussa felicia,har träningsverk i typ hela kroppen ? ;o Har skit ont i hela höger ben mest knäna jag är ju såååå bra på att ha ont nån stans xd Jaa men efter Skolan så cykla jag med Emma frida och Anton hem till Emma men frida åkte hem till sej :) Vi hade väldigt kul men jag var på tråkligt humör idag inte så social xd Men det va kul ändå hände ju massa ! ;o hihi. Vi var till sex emma skulle på utvecklingssamtal hoppas det gick bra ;)

Det va typ dagen , EN STOR PUSS på lilla olle som är så himla gullig snäll söt och allt ! :D

but i miss u <3

Jag orkar inte skriva så mycket men en sak ! Ida va ju i skolan idag :D i had missed her ! Hennes mobil va coolast :D Pussss !

Pussss! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0