Lov nu då !

Faan va gött med lov! sKÖNT ATT SOVA :d Dagen har vart bra mycket skratt idag också hihi, inte gjort nått speciellt, på musikprofilen så ska vi ta en ny låt för typ inge kan sjunga den American Idiot xd nu ska vi ha Im just a kid - Simple plan så himla sjukt bra ären ! Sebbe på trummer Ide på bas Sabina Jag och Therese gitarr och sång tror vi ,becca ska  inte va med på Vårkonserten så vi tog inte med henne i låten :P Men nu Har jag packat klart nu bär det av till malmö alldeles strax jag var bara tvungen att blogga lite :P inte så mycket uppdatering kanske vi får se ;)
En stor puss på dagen ! Min lilla älskling kan få en puss bara delad till honom för att han går runt och är söt ^^ Och en till storebror Olle för han är roligast i världen ! :P

Tänk om jag skulle ha glasögon ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0