med anton ;)

Jag hann inte skriva igår det vart lite sent hehe vi kom hem exakt 23.45 haha det va lite kul ,det var as bra ! Och skit cootl !


Skolan var helt okej , gjorde inget speciellt faktiskt haha , slutet av dagen var nice det va väldigt kul  !:D
Mattias går mej på nerverna ,ibörjan av 7an var han ingen speciell ,sen efter ett tag blev han snäll och lugn då gjorde det inget, nu jävlar ! Fy fan va arg jag bli jaja det va det , nu är jag med Anton :) Han ska på Utvecklings samtal och snart kommer nog Elsa hihi sen träning :D första träningen på as länge fy fan va nice :D

Elsa och jag ska nog försöka ta tag i bloggen och göra om den lite hihi ;)


Pusss ! / julia


Kommentarer
Postat av: elsa :]

Headern funkar på min data! :D:D:D:D:D:D:D <3

2010-04-12 @ 19:44:31
URL: http://elsabard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0