med Pelsa ;)

Sitter här hos Elsa och skriver lite ,vi kollar på tv Room Raiders haha det är lite kul ! 

Vi har ätit lite , och gått till shell och köt lite svull :D Det är ju ändå fredag så . 

Skolan har vart helt crazy det här har verkligen typ vart min värsta vecka ? ;o förutom när jag har vart med mina älskade vänner de är bäst i alla lägen !! Puss på er . 

Bilden var rätt tråkig fast ida är ju alltid rolig xd. Vi lyssna på musik och rita lite jag skulle göra en uppgift jag gjorde fel men jag orka inte bry mej haha . Ikväll blir det nog att slappa vid datan och hoppas verkligen att det finns massa sociala !! 

Min dag tror jag änsålänge. Vädret är bra ! Fast idag har det vart läskigt med massa aska och shiet ? a jag fattar inget av det men jaja xd 

Pusssssssss !

olle älskade bror du är för sööt <33

/julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0