nu är jag blond !

Im blond more again :D Innan frissan så börja jag och Bivve kolla på en film : where the heart is den är väldigt bra rekomenderas ! Sen åkte vi till frissan där vi eller jag fick vänta i typ en timma för den innan mej gjorde med slingor och det var en till som jobba där men jag tror det var en hon ,hon hade åkt hem med kräksjukan ;o Så det blev lite stressigt för dom xd Men jaa jag blev nöjd ;) jag vet inte riktigt vad jag ska göra kl är ju halv åtta så det är nog ingen ide att va med nån kanske xd Men en liten bild kommer här ;)

Före :



efter:


jag tycker att man ser lite skillnad iallafall :)

pussss ! / julia

Kommentarer
Postat av: idde :D

Det blev riiktigt nice :D <3 (y'

2010-04-07 @ 12:05:00
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0