oh my good

Jag har glömt att uppdaterat lite xd I måndags så va skolan helt okej. efter skolan var jag med felicia och herregud det va kul kan man säga xd Vi skulle köra singstar men jag kunde inte sjunga för min röst typ försvann xd Precis innan vi startat ringde albin :) han kom ,felicia körde och jag låg och garva som fan åt två saker! Fy fan va kul det är asså ! Vi gjorde massa gick och köpte årets första mjukglass :D Jag garva typ hela tin om man säger så xd Det va ju träning på kvällen felicia hängde med och titta :D Galli träna mej i målet fan va arg jag blev xd typ inget gick bra...
Nu har jag fucking sjukt ont i knäna armbågen och axlarna ;o Jaja vill man bli bättre får man väl lida lite. Hem och äta kebab och kolla på Arn Datan och lite så . höhö min måndag tror jag ? Ni måste bara se det jag garva åt asså fi fan !



pusss / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0