onsdag två hela dar kvar !

Skolan va väl bra ,,, Det ända typ som va kul idag är alla underbara vänner som vill va min vän <3

hehe sebbe och jag hade lite pet krig på slutet ;) Haha han vann för han är typ bara lite starkare än jag xd

En god tanke till min storebror Olle han är så himla bäst !

En kyss till min älskling han går runt och är si himla sööt och underbar bara <333

haha cykla hem med Ida och felicia herrehud va kul ! Ida va kissnödig och senare sen blev jag också det så vi hade en liten tävling hem till mej hih stackars felicia vi hann ju inte säga hejdå puss på henne ändå <33
Jag måste verkligeeen försöka plugga nu snart ska kolla klart på avsnittet av andra avenyn.

Pussssss / Julia

Ida så himla söööt på bilden !  <33

Kommentarer
Postat av: idddddddddde

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH PÅ MIGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Du är sötnöt! :D <3

2010-04-28 @ 17:13:06
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0