orkaaa

Jag orkar typ inte berätta om dagen xd

Skolan var rätt okej , vi bytte platser men de blev inte så mycket bättre jag fick typ bara flytta fram ett snäpp -.-'

Men jaja. Anton och Olle är för roliga asså !

Efter skolan så cykla jag och Ida hem till mej, jag hade så tråkigt så jag fråga Ida om hon ville följa med in, Det ville hon vi satt och snacka smsa och skratta alot ! Sen satte vi oss i mitt rum och kolla på film men jag blev hungrig och av en konstig anledning så får jag alltid hyper damp och börjar skratta massa i just köket när vi ska laga nån mat ? Va är det med mej haha fast det är kul som fan ! Ida mackan på golvet haha ! Egentligen fatta jag inte vad som var så kul med det men det var skit kul iallafall ! Jag vänta på pappa att han skulle komma hem och att vi skulle åka till stan men han kom ju aldrig sen kom jag på att jag skulle träna , så vid typ kvart över 5 när jag och ida hade as kul för vi satt och prata med albin , började jag byta om. Jag och Ida åkte typ halv sex och det var då träningen börja xd Men påvägen så ringde ubbe och sa att jag skulle säga att han kom snart haha så jag hann :D

Hem efter träningen äta och typ inget mer :)

puuuuusss / julia

4 månader med älskling idag då ;D Därför blir det en söt bild på han :)


Kommentarer
Postat av: idis :D

HAHAHAHA :D

mackan! xd

funny day :) pusssss <333

2010-04-21 @ 17:05:00
URL: http://nougatkex.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D

mackan! xd

funny day :) pusssss <333

2010-04-21 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0