sjuk eller nått

Skolan har vart rätt bra ,klockan är bara 12.47 jag åkte hem för att jag har as ont i magen,slipper skolanm lite lite skönt. Felicia och jag är sams okej jag är lite arg men dte går säkert över älskar henne ändå. Jag är en person som typ inte kan va arg på folk ? ;o särsilt inte på dom jag tycker om ibland stör det mej haha xd Författaren Monica Zak kom till oss idag det va lite kul att se hur huon såg ut. Okej det var as tråkigt men lite coolt att hon har vart med om det mesta hon skriver om träffat gatubarn och shiet. Hahaha på arbetspasset så hade jag ida och felicia as kul inne i grupprummet ! Albin och älskling satt ju bredvid oss haha fan va kul det va fast tråkiga krister sa åt oss hela tin xd hahaha det var kul ändå love u gays <3 (eller hur man nu stavar det ) Ja jag ska väl försöka få ner lite mer mat i magen åt bara mackor sen blir det väl film eller nått ingen aning.

en lite puss på den här dagen <333


/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0