sköönt med träning!

Jag älskar vädret som va idag herregud va skönt ! :D

Det var helt underbart kan man nästan säga att träna igen :D fy fan va skööööönt ! I detta väder va det as skönt jag sprang i bara shorts och t-shirt :D Haha Älsklingen och Albin kolla lite på våran träning undra hur mycket dom garva vi är ju lite klantiga på våra träningar :P Sen hem och bada !  Jag har ätit och snart ska jag väl fixa mej inför kvällen imorn ska jag va med Emma och Anton ;) Elsa och jag hade skitkul förresten ! Fixa ju om min blogg så ;) HAHA vi garva alot kan jag säga hihi :P puss på henne !



En stor pusss på dagen! :D <33/ Julia

Kommentarer
Postat av: elsa :]

PUSS PÅ DIG ! Det måste vi göra om ! :D <3<3<3

2010-04-12 @ 21:07:52
URL: http://elsabard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0