söndag sista dagen att va ledig

Idag vakna jag först vid 9 och tänkte gud va tidigt ! Jag vände mej om och somna om ! Så himla skönt då ! Och ! Det var jätte fint väder ute :D as varmt också ! Hehe så jag tog på mej kläder snabbt åt frukost och gick ut och spraka lite boll ! Så himla gött felicia och jag messa lite ,hon kom till mej vi spela lite. Sen så skulle vi gå och köpa glass och lite annat :) Sen ringde vi cissi hon kom men vi åkte hem till henne nästan direkt efter för att hon hade studsmattan uppe :D Fast ja vi kunde inte hoppa så länge för att en fjäder flög bort haha det var jätte kul men läskigt xd. Jag åkte hem för typ 50 minuter sedan. Jag sitter här och ska snart gå och duscha och börja fixa om mej för att vi ska på bio :D Se Avatar i 3D okej det varkar inte va en film för mej men man vet ju aldrig ;) Skriver kanske lite snabbt sen när jag kommer hem det beror på hur mycket klockan blir . En varm och rolig dag idag !


Pussss ! / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0