vaaaaalborrrg ! ;D

Jaa det är ju det idag en efterlängtad dag ;)

Skolan var rätt okej, idrotten va rätt rolig för vi gick promenad hihi, när vi stanna så höll jag felicia olle och anton på att jula och shiet ? vet inte hur det stavas xd Haha det av skit kul iallafall fast det jobbiga va att jag glömde ta med min nyckel som jag hade lagt på min tröja -.- Så jag har cyklat tillbaka och hämtat den nu :P Bild efter "idrotten den va typ en halv timma sen hem ! Jag har duschat ska börja fixa mej ;) hihi snart kommer ida och felicia hoppas jag ? :P haha det kommer bli så jävla kul ikväll asså ! Älskling ska ju spela sen vid sju ;) Jaa med albin sebbe och erik med såklart det ska vi kolla på förstår ni.

Skriver senare tror jag ;)


pusssss ! / julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0