varför !!!!!!!

Måste jag vakna så tidigt ! Jag vakna halv nio  idag ! ;o Fy fan va jobbigt och nu är jag as seg men kna inte somna om -.- och en sak som jag veeeeeeerkligen stör mej på det är snö ute !-.-' Den hade just gått bort ju! BLÄÄÄ! Igår satt jag och prata med felicia i typ 2 och en halv timme igår haha ! Det va as nice men jag v art as trött haha felicia låg ju i sängen och snacka hehe . Idag ska jag nog ite göra så mycket tror jag inte har ingen aning sebbe snacka om nått igår men jag vet inte vad xd haha ..
SKa gå och äta frukost typ nu tror jag Kramizar ! / julia


Kommentarer
Postat av: feliiicia <33

haha, nice kväll :P <3

2010-04-05 @ 12:19:25
URL: http://jambal.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0