måndagsbarn

Hallojsan , Albin och älsk sov här inatt :D
Fett mysogt som vanligt !
Albin jag och David , vi är bara så bäst !
Vi låg och kolla på film .
Massa bra.
Somna typ vid fem ?
Vakna massa gånger inatt , men va fan ligger man bredvid älskling behöver man inte sova , då njuter man bara ! :)
Misstolka inte det där nu ! :p
De drog typ vi ett eller nått.
Jag satte igång att städa mitt rum blev väldigt rent !
Städade skrivbordet också , det bruka se ut som ett bombnedslag ! :P
Så det tog ett tag.
Senare sen så tog jag på mej lite kläder tänkte ställa mej och baka en kladdkaka nu.
Vart as sugen på det ^^
Så får hoppas att vi har alla indgridienser ;o
Ni ska få se bild sen jag lovar!
Bara så ni vet , jag ska byta blogg , gillar inte namnet på denna , den andra kanske inte är så mycket bättre me bättre än det här :)
Men Emelie ska vara så himla bäst att fixa till den andra först .
Så skriver när den är klar ;)
Adressen alltså, då kommer jag alltså att ta bort den här !
Hare gött nu !
Puss oh hej

skägggg


jag älskar dej så mycket , det går inte beskriva med ord ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0