Soon Christmas

Bara 23 dagar kvar :D
Onsdag , det betyder konfa .
Först så hade vi arbetspass hih satt med ida och träna på franska glosorna.
Sen sticka jag lite :)
Vi skule kolla klart på Australia idag .
Hehe satt och sticka under filmen , hela haha så hade lite kramp i händerna då , men jag blev typ klar :D
Gör ett hår band , gör ju ett hemma också men bli nog inte lika bra :P
Sen Idrott , Vollyboll , det va as kul !
Var med Anton , Frida , Albin och Martin, vi vann alla matcher ! :D
HAHAHAHAHAHAHAHA!
Sen efter så slänga jag , ida och Cissi oss i snön hihih as kul men as kallt !
Hade lite kramp sen men va fan en gång gör inget jag kommer att överleva ^^
Efter skolan så va det konfa , hehe asså det låter inte kul ibland är det lite tråkigt men om vi inte va som vi var så skulle det va as tråkigt men det är kul och det är ju nice :)
Vi snacka om julen , vi ska göra ett julspel , jag lisa och Ida ska va de tre visemännen hihi.
Emelie ska kanske ändra lite på min blogg men det får ni se då ;)
Jag kommer tycka det är skit kul ! Men jag är ju som jag är.
Men nu ska jag kolla lite på tv tror jag , hare gött.
puss oh hej


skägggg




hahahaha bild från konfa lägret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0