Thats who I'am

Kristoffer rädda min dag :D
Han kom till mej !
Vi satt och kolla film , jag kollade på hundtricket när han kom så vi kolla klart den.
Sen kolla vi på Beck - Levande begravd , jag älskar beck !
Så jädra bra.
Sen satt vi och snacka , han drog för typ en kvart sen :P
Hehe jag är skit trött nu och har ont i ögat ?
Satt och klia massa i och på ögat så det gör fett ont xd
Men jag klarar mej.
Imorn blir det att gå upp tidigt.
Okej halv nio men det är ändå tidigt :)
Ska bort till skogängsgården , Gudstjänst , missa den förra.
Nu ska jag sova hare gött puss oh god natt.

skäggggg

jag är den jag är , kommer alltid att vara den jag är.


hehe fett gammal bild !
Olivia , Jag och Bull ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0