Tusen gånger om

snacka om att jag va trött när jag kom hem.
Jag la mej direkt i min säng kolla på Beck och sov lite.
Sen gick jag till Lollo.
Vi satte oss vid datan och sen kolla vi på Twilight.
Käk och sen va jag tvungen och dra för hemma hos mej vänta Erik :P
Vi satt och koll på filmen "Vägen"
den va rätt bra.
Sorglig.
Han drog för ett tag sen ,jag va nyss ute och skotta snö...
Fast det va inte så mycket :P
Så nu dunkar det musik in my room :D
Fast jag har grymt tråkigt xd
Jag fick ont i ögat igen.
Det hade jag igår hah as segt men dte kan ha vart för att jag peta mej själv i ögat ?
hhahaahah sämst är jag.
Men det blir nog att kolla på en film och käka nått snart.
Hare gött puss oh hej!

skäggg


Kommentarer
Postat av: ida

sötis :*

2010-12-06 @ 16:34:10
URL: http://pprassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0