Usa: s Karta

HELLU!
Heldagprofil idag , betyder alltså musik heeeeeeeeeela dagen.
BÅde kul och tråkigt för i början är man så himla trött och vill bara sova och sen sist så är man så trött på att sjunga och spela musik så man vill spy , men det är kul ändå ibland ^^
Körde Först helklasslåt, Waka Waka.
Sen grupp låtarna , hehe vi fick lust att köra breakeven så vi gjorde det ett par gånger.
Sen Don't stop och sen Teardrops... Jag vill spy på låten !
Den är jätte bra , men jag kan inte sjunga den och sen så är jag sämst på att veta när man ska börja , det bara inte.
Så jag är alltså´allmänt sämst.
Sen i slutet körde vi Lucia, gick sådär , gick typ inte att ta i xd
Efter dagen så åkte jag och Ida in till stan :D
Åkte bussen med sabina bäbis :)
Vi hade as kul.
Ida hade presentkort på en sån där smink grejs så hon sminka sej , glömde ta kort....
Men man kanske ser lite på dom kort jag har när vi sitter och äter.
Hon vart jätte fin!
Hehe som jag sa så åt vi på Cici eftre :D
Bästa kebaben som finns!!!! Såsen är så god!
Hehe .
Kolla runt efter present till konfan till onsdag , Hittade, så nu behöver inte bekymra oss om det mer .
Tog 17.46 bussen hem , den va tio minter sen, gjorde inget egentligen det var bara att det va kallt :P
När jag kom hem så gick jag upp till farfar för att skriva ut lite ackord och sånt.
Äta lite och plugga plugga plugga.
Kan nästan kartan , men måste sätta den !
Ska gå och duscha snart och sen kolla på film tror jag ^^
Men hare gött ses imorn , fredag igen !
puss oh hej.

skägggg



ser inte alls gott ut på bilden,Men är as gott kan jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0