Alla hjärtans dag ! :D<3

Först vill jag bara säga ha en bra alla hjärtans dag allihopa !

Jag och felicia hade en lite flum kväll , vi garva mycket . vi somna vid typ halv 1 för båda var as trötta ,båda hade typ gått upp vid nio på morgonen eller nått och det brukar inte jag göra om man säger så....
Iallafall idag så vakna vi vid halv tio ungefär, Vi kolla på Grogg med Robert Gustavsson hahahaha den är så kul haha ! Sen gick vi upp och åt lite frukost macka med lite mojonäs på hihi det är nice ! Vi kolla samtidigt på Torkel i Knipa hihi den är också lite små rolig xd Efter det fixa vi oss när man fixar sej måste man ju ha lite musik och det är jag snabb fram med ;) Älskar musik men det kanske märks ....

Vi gick till affären och köpte lite alla hjärtans dag presenter hihi och jag tror att ni kan gissa vem jag köpte till hihi, vi är lite klantiga , vi kom på att den som felicia köpte till inte tål nötter och det va det ju såklart i det vi köpte hahaha vi är bäst :P Hem och spela kort och tjata på DA att dom skulle komma och det gick sådär haha hoppas att de kommer snart ja vi hinner inte va sålänge men ett tag iallafall ,det känns inte som att jag har vart med älskling på asa länge ? Men idag det ska det bli idag annars våldgästar vi dem ;) Vi ska äta lite nice mat snart tror jag Köttfärslimpa det ser as gott ut hihi,,, det kommer säkert hända något mer kul idag hoppas jag,kramizar !! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0