aww !

Hihi det va as kul att va med albin och älskling hihi det roliga va att älskling hade glömt min "present" som jag tydligen ska få :P haha Men de blev glada av våra hihi david åt upp typ alla sina hjärtan xd Hihi puss på han ,vi satt och körde SP hihi lite gammalmodigt men kul ändå xd Och det hände lite kulig sak där som jag nog inte ska ta upp här ..... Grattis ! NU sitter jag hemma och svullar :$ inte bra  ! Duscha snart och ska försöka ta tag i andra avenyn haha . '


Tack gänget för en rolig dag ni gör min dag älskar er <33


massa härliga kramizar ! / Julia




Kommentarer
Postat av: idde

DU ÄR ASSÖT !! :O <33333333

2010-02-14 @ 20:48:44
URL: http://nougatkex.blogg.se/
Postat av: Zäta<333

du gör också min dag till en underbar dag <33333 :P

2010-02-14 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0