bajstråk

Ja jag har bara kollat på film hela dan , det blir yttligare några snart för min dumma bror tar musen hela tin och internet funkar typ inte det är så kul ! NOT.  Fråga Albin och David förut om dom ville va lite men de svara inte så antagligen inte :P Men somsagt jag är ju lite irriterande av mej ;) Jag och felicia har tjatat på dom i typ tre dagar nu haha tycker synd om dom men det är för att vi tycker om dom så himla mycket.  nu blire kill Bill 1 sen lite annat Vi kanske hörs sen om internet funkar ;) Kramizar / Julia


Kommentarer
Postat av: bästa felicia <333

vi är bäst julia <333 :D hehe,, vi älskar dem :P

2010-02-23 @ 21:16:16
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0