:D:D

JAG ÄLSKAR DAVID FÖRÄLDRAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jag David Felicia och Albin ska sova :D Det ska bli as kuligt ! Det va as kul hos lollo förresten :D Det jobbiga va att vi somna vid tre och vakna vid typ nio av Lollos katt haha :P  När va baka så gick det rätt så bra, Vi baka kladdkaka men den blev lite för kladdig. Den stelna typ aldrig.
Aja as l´kuligt gick hem vid 20 över två för felicia skulle komma vid halv , När hon kom så snacka vi med albin På skype, och bestämde att vi skulle sova ,jag och felicia fråga mamma och pappa och vi fick ! Sen messa vi David och då sa han att dte inte gick att va så jag börja dampa utibara helvete . Hahahahahahaha skrek bara lite ,men sen ringde vi och skällde pån och då fråga han igen och då fick han :D Så nu är jag as glad istället ! hihi Vi ska dra till felicias pappa och hämta en film nu ,den såg vi i torsdags men vi måste se om det  är gula eller röda ögon xd Hihihi David kommer nog om ett par timmar så vi hittar på nått annat sålänge ,kramizar från en as glad julia ! :D / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0