det är ju bara några dagar kvar av lovet !

Jag vakna typ vid halv elva idag men jag låg kvar och messa med lite folk , Bivia och lotta va hos doktorn men bivia messa efter ett tag att dom var påväg hem så jag börja fixa mej och satte mej lite vid datan , Sen när dom kom och jag blev klar åkte vi till Sminkshopen sen till Karin så hon fick klippa bivias lugg för att bivia hade klippt den själv och det va tydligen inte så rakt eller nått. Äta på Oleryse eller hur det nu stavas, det va nice sen till Netto och köpa massa Ahlgrens bilar hehe as nice vi köpte vanliga ,sura ,i choklad och salta as gott ! Sen hem och vänta på Kari han skulle komma typ vid halv tre men han kom typ tjugo över fyra -.- haha och hemma satt Ida och vänta på mej för vi skulle åka skridskor men jag kom hem tjugo i fem och det stängde fem så det va ingen ide tyckte vi ,vi spela kort och sen gick vi ut och bygge snö grotta och tog bilder. in och kolla på film hon åkte hem typ tio i tio ,nu sitter jag här och har sjukt ont i halsen så ingen träning på lördag jag har inte tränat på år ! :I Men snart ska jag väl sova jag sitter och lyssnar på lite musik och så kramizar ! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0