en snöig söndag

Jaa det är väldigt mycke snö ute måste jag säga,jag har inte pallat att gå ut själv men Hampus va ute där igår och gick omkfrin med sin kompis haha as mycke snö ,fast jag själv har börja hata snön för att jag börjar bli trött påt och Felicia ska ju komma hit och hon är i stan bussarna är inställda men efter tolv skulle  de komma med mer info jag blir så arg ! Men iallafall jag hoppas verkligen att hon kommer vi ska nog va med grabbarna grus och det hoppas jag sakanr dem hihi . Jag vakna för typ en halvtimme sen jag pallar aldrig gå upp och äta så jag sätter mej vid datan hihi nu kom hampus och säger att jag är dum för att han inte får låna data musen och jag blir sur på honom för han inte måste kolla den saken han ska kolla han vill bara det då blir jag sur !

Men jag hoppas att det blir en dag med felicia och grabbarna grus idag då :D

Kramizar ! / Julia

Kommentarer
Postat av: Zäta<333

hehe,, det hoppas jag med sötnos <333 ;D

2010-02-21 @ 13:11:30
URL: http://jambal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0