hehehe

Jaaa jag hade kul igår , haha jaa jag satt och kolla på lite film och skrev till felicia haha så jag tror att hon blev lite trött på mej xd Ni vet att jag kan ju få en känsla att göra lite saker och självklart så hände det mej igår kväll då xd jag sminka mej lite konstigt och tog lite bilder , ni kan ju kolla sen på bilderna som kommer om ni nu vill , jag tar mycket bilder på mej själv har jag tänkt på men whatever pallar inte bry mej.

Idag blire bara slapp film och sova lite kanske har sovit as dåligt inatt,, jaa älskling har match idag men jag hatar att gå på sånt själv , och ingen vill gå så jag struntar i det sen orkar jag inte ta på mej ,förlåt älskling xd ni kan ju få kolla på nån bild aja kramizar / julia







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0