Idde ! + musik

Idag va jag med Ida ! Det va fett nice och längesedan ? Vi han inte göra så mycket egentligen vi gick till tvätten och satt och spela kort med Felicia ,Otto hade sagt som han sa för länge sedan : JULIA ! KOM TILL TVÄTTEN !  Jag : njaa.
Hahaha han kom till tvätten sen och kan ni gissa vad han sa ? Julia ,du gick hit ändå xd
Fatta inte det roliga men det va kul ändå. När vi gick hem så gjorde vi mellanmål för vi var sjukt hungriga ,satte oss vid datan och kolla på Drag me to hell ! Den va lite läskig andra gången men Ida tyckte det med och för henne va det första gången haha xd Jag tycker inte att man ska vara två egentligen ,tre eller fler men det fick gå eftersom jag hade sett den en gång xd Jag fick min present av henne ,men jag får inte öppna förrän på fredag men vi får se om jag akn hålla mej... Jag får hoppas att jag klarar det men det är ju bara två dagar så det borde jag.

Skolan va rätt okej , lång kändes det som , slöjd idag as kul men jag fick PMS på Min symaskin ,inga kommentarer om det  okej ? ... Skol maten var äcklig idag med så jag fick äta bullgur, vi gick till konsum för att få lite motion ,
Men jag och Ida köpte choklad och felicia smaka så motionen gjorde inte så mycket haha. Dagen va kul nu blire skype igen hehe ,älskling sitter ju inte vid datan längre ! :O Jag får PMS på det med !! HAHAHA jag får PS på mycket känner jag ? jaa det va lite snack från mej ... kramizar ! / julia



Kommentarer
Postat av: iddde :D <3<3<3

hihi , kul att va med dig lillasyrran :) och aslängesen :s :P

HAHHA , att du får pms på saker (väldigt många) är ju ingen nyhet xd hahaha =D <3

puss på dig älsko :) <333

2010-02-18 @ 19:31:53
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0