kopierat från Felicia och fridas blogg :P

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? en 95:a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? venne
Vad tycker du om kärlek? det bästa som finns
När kramade du någon sist? ett tag sen
Kramade du någon speciell person? ida<3
Har du svårt för att bli kär? nae inte spec xd
När kysste/hånglade du med någon sist? en vecka sen typ
Är du singel?- nej
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- i typ några sekunder
Playat?- det har jag säkert
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar?- ja
Varit nykter på nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? -nej
Gjort nåt olagligt? ja 
Blivit polisanmäld? - ne inte va jag vet xd
Slagit ner någon? - halvt
Skämts över dina föräldrar? jo
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det?-  ja
Tar du droger? - nej
Dricker du? - ibland
Vad har du på dig när du sover? ibland bara trosor men oftast t-shirt
Vad hatar du verkligen? - snön just nu
Varit kär? - jag är det
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - aa
Är du ensam nu? - typ


SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - många i klassen
Fick dig att gråta? - de ni
Du delade en cigg med? - inga namn
Du gick på bio med? - kommer inte ihåg

dom senaste 48 timmarna har du..


Gråtit? - nej
Kramat någon? - aa
Pussat någon? - aa
Köpt någonting? - aa
Sjungit? -allitd xd
Saknat någon? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0