med felicia <3

Förlåt att jag inte har uppdaterat så myclet jag har vart med felicia idag och igår,igår tjata vi på grabbarna grus as mycket haha så dom kom till oss ett tag hehe det va nice jag fick en lite present av min lilla älskling han är för gullig , äälskar dej <3  Idag har vi inte gjort så mycket vi vill va med dom för vi är mys sugna xd men jaa vi har kollat på film som vanligt haha ,felicia ska ta 7 bussen hem och vi vill va med dom haha vi är beroende .vi skulle ha åkt skridskor men det va några som skotta bort snön på taket sen ringde albin igen och sa att dom va i ishallen och massa det vart as konstigt och dom ville va själva nu xd Kramizar på er ! / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0