nu äre kväller igen

Jag och emma hade kul haha, först datan , sen hämta vi Capuccino :D och fick ner och titta på film sen hämta vi glass fortsatte att titta på film Not a teen movie eller nått hette den haha as bra ! Sen hämta vi mer capuccino haha det är as gott med jobbigt att jag brände mej på tungen två gånget hihi xd sen skulle vi åkta till Ica för att göära lite saker mär vi kom ut tänkte jag : tänk om bussen skulle komma nu haha , SÅ GJORD DEN DET ! :O så vi fick springa men den haderedan åkt förbi fan xd Så vi kolla när nästa gick och sen gick vi till hennes mormor :) Men vi gick nästan direkt xd Hem te henne jag gick till min buss direkt xd skulle hem och plugga så nu har jag pluggat och blivit förhörd i typ en och en halv timma xd jag kan det känns det som :) JAg har precis ätit en kiwi nu tänkte jag titta lite på andra avenyn missa jui det förra veckan xd och imorn är det skola och no prov bajs på det ! aja kort dag så det är ju lite skönt becca ska nog hjälpa mej att fixa bloggen lite imorn :D Så den blir lite finare än den är nu xd Puss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0