nu börjar det smälta :D

Äntligen börjar snön att smälta lite smått men snart väntar väl det en massa blöt snö som man ska ta sej igenom också . Men hoppas det blir vår snart ! Iallfall till dagen änsålänge. Nu håller jag på att laga lite mat till mej själv,hampus är i stan och byter hans mus, den är typ paj , jag har vart och åkt skridskor med sebbe och lennon och ahah det av nästan pinsamt jag suger verkligen på att åka skridskor tyvärr :P Men det va kul ändå hehe Lennon tog sönder sin klubba, det va lite kul sen körde vi typ fotboll jag sög såklart haha ,det är rätt jobbigt att åka skridskor ju xd Vi åkte i typ 3 timmar sen palla vi inte mer mina fötter och händer av helt döda jag vet inte hur det av med dom men a jag hade ont lite överallt iallafall HAHAHA. Men nu är jag riktigt hungrig och jag lyssnar ju självklart på musik så jag ska ägna mel lite åt det ,kramizar ! / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0