onsdag inte så seg xd

Jag var rätt så piggidag faktiskt ^^ skolan va rätt så kul faktiskt :P Hahahahahahahaha när vi gick hem från konsum vare as kul jag garva exakt hela tin ,albin david och danne bara kolla på mej !HAHAHAHAHAHA det va fan as kuligt :P Sen efter skolan så gick jag och felicia till Tvätten satt och snacka med Kristoffer,erik, älskling, Sebbe, Albin och Anton. Band killarna gick ner till sitt band resten gick in till grottan vi spela guitar hero sen kom Otto och spela med oss hahahahahahaha :P Sen gick bandet tydligen ? (bandet är Albin älskling  Sebbe och Erik)  Vi ringde till dom när felicia och jag gick hem vi dampa på dom ! hihi sen kom dom tydligen haha vi har haft lite kul nu xd Krramizar ! / julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0