sista dan som 13 åring...

Skolan var väl okej ? På So:n ser vi en rätt bra film :) det är så skönt att se på film i skolan ,fast man blir så trött haha ,mat vare fisk rätt så äckligt men jag åt knäcke sen gick jag felicia och Karin till konsum för lilla Ida har piano :) Jag fick låna pengar av felicia till choklad :) as gott ! :D Efter det va det musik den här musik lektionen var rätt så tråkig för att ingen kunde typ hålla käften okej jag höll på lite jag med men det va bara i början sen vare bara några som inte kunde va tysta ,fast jag stör mej också på Gunnar men men. Sist profil vi körde helklasslåtar Boulevard of broken dreams och Run to the hills den går verkligen inte att sjunga ! HAHAHA inte för mej alltså. Jag följde med felicia hem när vi kom hem fick hon pms för att hon var as hungrig och de hade ingen hemma men sen hitta hon mackor så vi tog mackor med ägg och majonäs på nice ! jag gick hem vid halv sex för snart kommer bästa bivia mohamed :D Så jag har städat lite.


Nu ska jag logga in lite på facebook och kolla lite , jag har tråk hoppas att hon kommer snart :D om man får va lite så så hoppas jag att älskling och Albin kommer för dom va på IP hehe men det gör dom nog inte för att de vill inte va så ofta längre men men :P Men ja imorn äre två månader med Bästa David :D plus min födelsedag hihi .

Kramizar / Julia



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi , haahhahahha , musiklektionen asså ! xd fifasen säger jag bara :P

Grattis i förskott på födelsedag och till davves och ditt förhållande , ni är jättefina ihop ! <333333

2010-02-18 @ 19:27:50
Postat av: ida

skrev jag inte att det var jag som kommentera där uppe , ojdå, hahah XD <33333

2010-02-21 @ 19:14:30
URL: http://nougatkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0