tisdag och skola igen

Idag vare skola igen då.. Älskling kom som tur va :D
skolan va bra, nu har jag fått en nyckel till mitt skåå , har tappat bort den andra xd
Det va som en vanlig tisdag idag ungefär ? :) Skolan vi lite rolig idag , På matrasten så gick jag felix och felicia till caroline och åt lite där satt också anton Mattias Kristoffer och erik :) det av as kul kunde knappt äta så mycket skratta jag och felicia HAHAHA. Sen so det va lite kul då med :P Sen stod jag och prata med Sabina ett tag sen gick jag hem och satte mej som vanligt jag vet inte hur många dagar jag har sagt att jag inte satte mej vid datan direkt när jag kom hem ? aja nu äre musik och msn ;) Puss ! / julia


(fick bara lust att ta den här bilden hihi )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0