00.29

JAg har precis kollat klart på en film , vid haln nio eller nått kom david och albin till mej vi kolla på film som vanligt haha sen kolla vi på några sjuka videos på youtube jag låg och as garva på golvet hahahahahahahaha fan vad kul det va ! Dom giv´ck vid elva och jag satte mej´vid datan igen :P ska nog sova snart jag är rastlös och trött ? fast jag ska nog läsa lite med :D Jao imorn blir det att fira pappa eller idag kanske man ska säga ^^ Vi hörs puss på er ! / Julia

Hihi gammal bild...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jaa, jag har sett den, men jag tror att det var ganske länge sen så jag kommer inte ihåg vad som hände x)) MEn jag minns att jag tyckte att den var bra ;P



Kram

2010-01-17 @ 11:34:12
URL: http://musicisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0