12.00

jag vakna för uingefär en timma sen jag gjorde inte så mycket jag vakna av att jag fick en sms från tre som sa att en räkning inte hade blivia betald ! jag blev as rädd att min mobil skulle spärras och gick ut till pappa först krama jag honom och sa grattis för att han fyller år idag ^^ sen fråga jag honom om messet och han sa att han hade betalat det och då lugna jag ner mej haha xd Efter det la jag mej på spikmattan och titta på film ,den är inte riktigt klar än men snart så jag ska fortsätta att kolla på den , Vid två kommer det gäster vi sk aäta och lite så och då fåpr jag äntligen träffa min efterlängtade Bivia ! Jag älskar dej Olivia det vet du ! (L) Skriver nog mer sen bye bye ! / Julia

GRATTIS PAPPA ! <3
det fick bli en bild på pappa när han spelar golf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0