HAHAHA

Lollo och jag är konstiga ena stunden är vi värsta flummiga sen helt trötta sen flummiga igen ? haha det va lite kul , det vi skratta mest åt idag var nog när vi gjorde te jag hade stoppat i min tepåse i glaset sen när jag skulle ta upp påsen HAHAHAHA vart tog påsen vägen ? bara snöret kom med hihi påse stod nere på botten på glaset hahahaha det va as kul ! Vi spela lite kort med Alice och hennes kompis sen när hon skulle gå så gick vi upp och titta efter en film alice gjorde lite popcorn :D Det blev Grabben i Graven Bredvid :) den är bra ! Vi tog lite foton hihi dom blev lite roliga sen så gick jag hem nu musik :D !Jag har helt plötsligt börjat gilla Ac/DC och Iron maiden ? Men aa det är ju bra :D



Puss ! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0