HAHAHAHAAHA!

Jao jag gick till becca vi satt och snacka sen gick vi till Ica och köpte saft då messa Felicia och fråga om hon fick va med oss och självklart fick hon det ! Hon kom till ica vi gick hem till becca gjorde ingenting först men sen så kolla vi på bilder från 3,4,5 och sexan hahahaha! Vad små vi va :P Sen fika vi sen vid halv åtta kunde inte becca va mer så jag och felicia gick hem till henne klädde ut oss lite och lite så xd HAHAHAHA så jädra kul vare! Som vi såg ut ;D hem vid 20.50 var tvungen att va hemma vid nio, jag gick förbi en hund och en tant hunden tänkte hoppa på mej ! As läskigt... haha nu måste jag ta bort allt smink och sen duscha :) puss ! / julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0