Heeeeej !

Hejsan hejsan , skolan har vart bra idag ,men jag gillar fortfarande inte min lärare mirsada !!!!!!!!!!!!!!!  Hon påstod att jag ljög ! Jag gick till Ida och fråga om hjälp ,cissi hade skrivit en lapp till Ida som hon skulle svara på först och så säger Mirsada att jag ska gå och sätta mej ,jag säger ju att Ida hjälper mej och då sa hon att skriva post är väl inte att hjälpa ? Jag sa : men hon hjälper mej hon ska skriva först sen säger hon vf jag ljuger asså jag fick damp ryck! Fan vad arg jag blev ! Men aa det finns väl dom som hare värre .... annars hare vart bra , på vägen hem så hade ,jag lennon och sebbe "snöbolsskrig" fast jag va inte riktigt med dom kasta på  mej haha men det va ändå kul !:) När jag kom hem och skulle ta ur mobilen lite papper och sånt jag hade i fickan ,dom va helt dygn sura ! Fast min mobil låg inte i min ficka ! :O Så jag sprang ut och leta haha hitta den nästan direkt. Min mobil ha vart med om mkt som tex : Vart i choklad fil och snö jätte många gånger ! HAHAHAHA . Jao nu så sitter jag och dricker oboy och väntar på att chokladpudding ska bli klart jag är en tjockis jag vet! hihi. Det va min dag änsålänge. Puss och hej / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0