Hejsan hejsan

Skolan va rätt bra ,på idrotten vare innebany körde mot åttorna igen det är sådär xd efter idrotten matte och vi satt i data salen roliagare än att jobba matte hihi . På bilden vare kul inte lyssna typ haha . Bivia messa och fråga om jag ville följa med till ikano huset och det gjorde jag dom hämta mej från skolan och vi åkte hem till mej skulle lämna väskan och så fick lite pengar av mamma sen åkte vi . Det var väldigt kul förutom att jag va as trött hihi. Köpte en stickad tröja på Gina för 49:- bivia köpte något  på Bik bok tre för 49:- hon hitta bara två grejer så jag fick ta ett par örhängen :D Sen hem och sitta vid datorn som vanligt och ikväll blire nog film :) Bye bye / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0