helg :D

Trött  på morgonen igen så det gick segt var klar typ kvar6t i men då hade jag inte ätit frukost så jag messa elsa och sa att dom inte behövde gå med mej idag heller xd HAHA
men aa gick typ vid tio över åtta kom typ 8.21 och vi skulle tydligen va i matsalen så dit gick jag och där va alla sjuor och rektorerna snacka om en massa om framtiden och bla bla , skolan var väl okej :P På Idrotten så vare fotboll , vi körde mot åttorna -.- jag tyckte det va rätt så tråkigt haha men sen så körde vi mot killarna det var mkt roligare :D jag va ute först men sen så ställde jag mej imål jag rädda en straff :D haha men det gick så där hade typ inga backar haha xd aja sist bild och det var kul ^^ förutom den där J**** Mattias ! han är jobbig men aja sen hem och inte göra så mkt skulle vart me Frida men jag orkar inte xd aja puss på er / julia



Kommentarer
Postat av: petra

tack :D



är allt bra med dig då?

2010-01-15 @ 19:54:52
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0