idag och igår..

igår kväll va jag med älskling och Olle ett litet tag :D Det var väldigt kul men det tog ett tag för dom att hitta mej xd Sen skulle Olle hem vid typ halv elva och david kunde inte va mer så jag gick hem och titta på film och lite sånt som vanligt . Idag så vakna jag vid 9 eller hade ställt klockan då för det va ju träning idag :) Två mål och det har inte vart med på på sålänge hihi så det av lite skönt sen sprang vi lite och det va jobbigt! Sen hem städa rummet duscha och nu sitter jag och fixar mej och film somvanligt..... snart ska vi äta hoppas jag as hungrig. hihi så jag äter ett äpple :) hoppas att det händer nått kul sen .. Puss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0