klocreeeeeeen!

Kvällen vart fan as klockren ! så jädra härlig först va jag och Becca vi gick till ICA och köpte lite svull dår ringde olle och älskling men dom va i norsholm och vi kunde inte komma dit xd hahah sen när vi hade kommit hem och frågat therese om hon ville va med oss då ringde olle och david och sa att dom skulle komma till blacka HAHAHA! det va lite kuligt , jao therese kom sen så skulle vi gå och träffa David och Olle asså vi garva exakt hela tin ;O hahaha så jädra kul dag ! Hihi det hände massa kul :D Jag fattar inte man har träffat nån för inte så länge sedan jag saknar han redan ? lite segt men aja så är jag hihi nu sitter jag och pratar med älsling och bror på msn det rä kul :D films en tror ja :) puss ! / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0